דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום ומתנות לעובדים 

מאת    [ 16/04/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2395 פעמים ]

מוצרי פרסום ומתנות

כל עסק, בלי קשר להיקפו או לתחום בו הוא פועל, צריך לשאוף למיתוג אישי חיובי. כשהעבודה הקשה לא תמיד מספיקה כדי לבנות מוניטין מרשים בקרב אוכלוסייה רחבה, בא לעזרו תחום הפרסום, על שלל רבדיו. אחד הכלים המרכזיים ביותר, בהקשר הזה, הוא מוצרי פרסום.

לא ברור מתי בדיוק מוצרי פרסום הפכו להיות כה מרכזיים בעולמנו, אבל כעת זו עובדה ברורה. על יותר ויותר חפצים, בלי קשר לשימוש בהם, ניתן למצוא לוגו של חברה מסוימת. בדרך זו השמות נחקקים בזיכרון הלקוח טוב יותר מאשר כל ג'ינגל או פרסומת, כפי שנראה מיד.

על מוצרי הפרסום השונים

ברמה הכללית, כשמדברים על מוצרי פרסום מתכוונים בעיקרו של דבר לשלל מוצרים עם לוגו של חברה, סמל או סתם כיתוב שיזכיר דבר מה חשוב על נותן שירות. למעשה, התמונה מזכירה מאד מוצרי קד''מ, שניתנים באירועים מיוחדים (לרבות השקעות מוצר). אלא שפה הפרסום ממוקד יותר, פונה לקהל רחב ולכן גם אפקטיבי.

למעשה, כל דבר יכול להיכנס לקטגוריה של מוצרי פרסום. ממש על קצה המזלג, ניתן למנות עטים, דפי ממו, מחזיקי מפתחות, פריטי לבוש, מצתים, שעוני קיר, ספלים, פדים לעכבר, סימניות ועוד. השמיים הם הגבול כשזה נוגע למוצרים מסוג זה, הכול בהתאם לדמיון וליצירתיות.

המטרה: להתאים את המוצר לקהל היעד

מוצרי פרסום מהווים למעשה עולם שלם של אפשרויות. עם זאת, כשזה נוגע לפרסום, לעיתים ההבדל הוא במציאת המוצר אשר יקושר באופן הטוב ביותר עם השירות שמציעה החברה. פרסום יעיל, מעצם היותו כזה, פונה לקהל יעד ספציפי.

על מנת להסביר את כוונתינו, הנה מספר דוגמאות. סביר מאד שחברה אשר מציעה מוצרים משלימים לרכב תציע מוצרים.. אממ.. אשר מיועדים לרכב: ריחניות, כיסויים למוש וכן הלאה. באותה מידה, חברה המוצרת מוצרי מחשב בוודאי תציע ללקוח ג'אדגט מיוחד במינו. וכמובן שניתן למצוא עוד דוגמאות רבות.

נקודה חשובה נוספת: יש להפיק מוצר שיהיה לא רק יצירתי, אלא גם שימושי. המטרה, הרי, היא להזכיר ללקוח בכל רגע נתון את החברה. אדרבא: כאשר המוצר גם מבטא את מה שהלקוח זקוק לו באותו רגע, הרי שתופסים הרבה יותר משני ציפורים במכה אחת.

אז איפה מוצאים מוצרי פרסום או מתנות?

על רקע ההצלחה הגוברת של מוצרי פרסום למיניהם, מציעות חברות רבות מוצרים שבהתראה קצרה ניתן להפוך אותם להיות "שלך", בעל החברה. לרוב, יהיו אלה חנויות המוכרות מתנות מכל סוג: הן מחזיקות גם במאגר רחב של מוצרי פרסום ומתנות פוטנציאליים, אשר ישמחו לקבל עליהם את השם שלך.

חשוב להשקיע את מירב המחשבות טרם בחירתם של מוצרי פרסום. יש לשקול בכובד ראש מיהו קהל היעד, מהו המוצר שהכי מתאים לו וכיצד יקבל אותו. לרוב, זהו ההבדל בין פרסום אשר מגדיל את מספר הלקוחות, לבין חפץ שמשמש פשוט למטרה שלשמה נועד.

אסף חבה - מוצרי פרסום ומתנות - http://www.pazam.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב